Oblíbená snídaně z mléka, ovesných vloček a ovoce! Ale ne každý ji ve svém jídelním plánu Metabolic Balance smí. Třeba vám chybí ovesné vločky nebo nemáte mléko! Dá se to ale skvěle obejít. I v takovém případě, že vám chybí na seznamu potravin zdánlivě některé ingredience, mám pro vás řešení. na tuto kaši můžete použít jakýkoli druh mléka – kozí, ovčí, kravské, sojové, ale! i ořechové, tedy mléko z mandelády (mandlí a slunečnicových semínek). A pokud nemáte v plánu ovesné vločky, tak můžete použít ty žitné, akorát si je budete muset nasekat na jemnější strukturu, protože jsou stráááášně tvrdé! Tak jdeme na to!

Budete potřebovat

  • 1 porce mléka, cca 200g (kozí, ovčí, kravské, sojové nebo ořechové, které si snadno připravíte z mandelády)
  • 1 porce ovoce z vašeho seznamu (maliny, jahody, borůvky, švestky, jablko, hruška apod.)
  • 1 čaj lžička skořice
  • 30g ovesných nebo žitných vloček

Postup

  • Mléko si rozdělte na 2 poloviny.
  • Polovinu mléka vypijete jako bílkovinu na začátku jídla.
  • Druhou polovinu mléka povařte krátce s porcí ovesných nebo žitných vloček a skořicí na kaši.
  • Hotovou kaši odstavte a vmíchejte porci malin nebo jiného ovoce z vašeho seznamu.
  • Servírujte v misce, ozdobené ovocem a mátovými listy.
  • Pokud nemáte žádné mléko, připravte si svoje vlastní mléko z mandelády.
  • Pokud nemáte ovesné vločky, použijte ty žitné (je to alternativa žitného chleba).
Mléčná ovesná kaše s ovocem - snídaně podle Metabolic balance, recepty na hubnutí

Mléčná ovesná kaše s ovocem – snídaně podle Metabolic Balance patří mezi skvělé recepty, které podporují hubnutí a zdravý metabolizmus.