Snadná domácí hořčice podle metabolic balance – pálí jako čert!

Máme rádi hořčici, ale běžnou kupovanou nemáme v přísné fázi dovolenou. Nevadí, hořčici si doma připravíte vlastní, za chvíli a s minimální námahou. Příjemně štípe a stačí k ní jen tři suroviny. Co víc si přát? Doporučuji připravit si rovnou větší porci a uchovávat v lednici. Pozor! Pálí jako čert! Já ji přidávám pro lepší chuť třeba do tofunézy nebo zálivek.

Zobrazit celý článek

Moje vlastní tofunéza z přírodního tofu na zeleninovém salátu

Jupííí! Tahle tofunéze nemá chybu! je mnohem mnohem lepší a chunější, než ta kupovaná. Stačí 5 minut a máte ji vyrobenou z přírodního bílého tofu a budete se oblizovat až za ušima. A chutná i těm, kteří tofu „nemusí“. Mimochodem, v této verzi ani nepoznají, že to tofu je! Můj prostřední syn po ochutnání prohlásil: „To je teda výborný! To bych si klidně dal i do hamurgeru“! No a to je tedy úspěch. Je opravdu vynikající.

Zobrazit celý článek

Jak cestovat s metabolic balance®?

Často se mě klienti ptají, před tím, než odjíždí na dovolenou, jak to mají zaonačit s dodržováním zásad metabolic balance na svých cestách a dovolených. A protože tento dotaz je opravdu velmi častý, a navíc se blíží doba dovolených, inspiroval mě k napsání tohoto článku, ve kterém sdílím své několikaté zkušenosti s cestováním daleko i blízko, letecky i pěšky, s kuchyní i s batohem… Věřím, že vám moje zkušenosti, jak se stravuji podle metabolic balance mimo domov, usnadní i tu vaši cestu napříš celým světem…

Zobrazit celý článek

Mám hlad mezi jídly, co s tím mám dělat?

Podváděcí den metabolic balance? Jak to udělat, abyste nepřibrali?

„Mám hlad mezi jídly… Po snídani se nemohu dočkat oběda, mám hlad… Mám hlad už po 3 hodinách… Přicházejí na mě občas chutě… Mám chutě na sladké… “ Nebývá to tak časté, spíše ojedinělé, ale přece jen se občas ve své praxi setkávám s klienty, kteří si stěžují na hlad mezi jídly, na chutě… Proč se tak děje i přesto, že je správně nastavený jídelní plán podle metabolic balance?

Zobrazit celý článek

Mexické quakamole podle metabolic balance®

Recept Metabolic balance® , vhodný pro hubnutí a zářící zdraví - quakamole

Miluju quacamole!!! Je to úžasný avokádový pokrm. Je skvělý jako pomazánka na žitný chleba nebo jako přísada k dalším jídlům (já ho zbožňuji např. ke grilovanému lososu, nebo s vajíčky). Dnes je populární součástí kuchyně nejen v Mexiku, ale i v dalších zemích světa. Guacamole má v samotném Mexiku různé regionální podoby. Tradiční příprava spočívá v rozmačkání dužniny avokáda a přidání mořské soli, rajčat, citrónové šťávy, čili a koriandru. Některé recepty na guacamole často zahrnují také cibuli, česnek, pepř, jogurt, smetanu, majonézu, bazalku apod. Více méně – můžete si najít svoji oblíbenou kombinaci. Já dávám přednost tradiční chuti… Užijte si ji! Jo, a je to také skvělá snídaně v kombinaci se semínkovou směsí na žitném chlebu.

Zobrazit celý článek

Pomoc! Zhubla jsem a padají mě vlasy! V čem to může být?

Aneb když začnou padat vlasy v průběhu hubnutí! „Co mám dělat? Padají mě vlasy? Jím podle metabolic balance a po 2 měsících v programu mě začaly padat vlasy! Zhubla jsem super, ale tahám vlasy po hrstech! Bojím se, že budu mít lisiny!“ Občas se setkáváme s podobnými problémy a mnoho z vás se ptá, jak je to možné a co dělat jinak, aby vlasy nepadaly. Mohu se s vámi podělit o svoji vlastní zkušenost a zkušenosti z téměř sedmileté praxe s klienty v programu metabolic balance.

Zobrazit celý článek

Mangovo-avokádová mana nebeská podle metabolic balance

Mango-avokádo kokosový krém podle metabolic balance - recepty pro hubnutí a zdravý metabolizmus

Můj oblíbený rychlý dezert, který si zamilujete. V této verzi je lahodný krém bez použití bílkovin. Pouze ovoc a zelenina. Je vhodný i v té nepřísnější fázi programu metabolic balance®, kdy nemáte povoleny žádné tuky. Budete okouzleni jeho vskutku „nebeskou“ chutí. Proto tomuto dezertu říkám „mana nebeská“, protože když zavřete oči a dáte do úst první lžičku vychlazeného krému, budete mít pocit, že jste v nebi, nikoli že držíte dietu. Možné je do tohoto základu přidat i bílkovinu např. v podobě ricoty, neb po prvních 14 dnech fáze „bez tuků“ tuk ve fromě 1 – 2 pol. lžic kokosového mléka. Ale tato základní verez opravdu nemá chybu.

Zobrazit celý článek