Jablečný kokosový krém podle metabolic balance

Jablečný kokosový krém podle metabolic balance vhodný pro hubnutí i pro děti

Tenhle metabolicky vstřícný dezert nemá vážně chybu a navíc odpovídá principům 2. fáze programu Metabolic balance. Jak předat tento zážitek „bez ochutnání“??? Třeba takhle: Je lehký jako vánek, slaďoučký podle typu jablek, smetanově hedvábný díky kokosovému mléku, a nádherně voňavý po vanilce a skořici. Je vynikající teplý, ale i vychlazený. Vymyslela ho Irenka Honzáková, jedna z autorek knihy Metabolická kuchařka a připravovaly jsme ho na jednom z našich pravidelně pořádaných Kurzů vaření podle metabolic balance v centru Cordeus. Je vhodný jako dezert od 2. fáze, po přidání tuků, je skvělým jídlem pro malé děti, nebo svačinkou pro starší.

Zobrazit celý článek

10 tipů na Metabolic Balance® snídaně které zahřejí

Je vám zima při hubnutí? Začnětet den správnou snídaní podle Metabolic balance.

Když přichází podzim nebo zima, je fajn přizpůsobit přípravu jídel právě tomuto chladnějšímu období. A první, co určuje, jak se budete po celý den cítit, je samozřejmě první jídlo dne – tedy snídaně. Abyste se vyvarovali „zimomřivých“ stavů, měla by být snídaně v chladných dnech teplá, vydatná a mírně ostrá. Teplé jídlo k snídani byste neměli jen tak zhltnout, ale měli byste si jej pomalu vychutnávat. Pokud se tedy nechcete třást zimou, a to nejen při hubnutí, snažte se dbát na teplou a vydatnou snídani, a jezte ji pokud možno v klidném rozpoložení. Raději si o 15 minut přivstaňte, abyste na ni měli klid a čas. Toto vše totiž může ovlivnit termoregulaci těla, tedy to, zda vám bude během dne teplo, nebo zima a vaši celkovou pohodu. Chytře sestavená a připravená snídaně vám pomůže vyhnout se pocitům hladu mezi jídly, známým výkyvům energie ale i stavům „zimomřivosti“. V tomto článku se s vámi s radostí dělím o své nejoblíbenější metabolic balance podzimní snídaně, po kterých „hořím“.  Nechť jsou i pro vás inspirací. Zobrazit celý článek