Jednoduchá a rychlá delikatesa z hlívy ústřičné a divoké rýže s různými zeleninovými obměnami… Určitě vyzkoušejte! Jídlo je vhodné do krabičky na cesty či do práce…

Budete potřebovat na 1 porci

  • 1 porce divoké rýže a hlívy ústřičné
  • 1 porce zeleniny (porek nebo čekanka, červená paprika, 1 lžíce nakrájené cibule)
  • 1 porce žitný knackebrot
  • 50 ml zeleninový bujon

Postup

Divokou rýži uvaříme podle návodu a necháme okapat.
Hlívu očistíme, nakrájíme na proužky. Zeleninu, omyjeme, očistíme. Pórek i papriku nakrájíme na jemné proužky.
Knäckebrot umeleme na mouku (p.oužít můžete mixér, tyčový mixér apod.)
Divokou rýži, osolíme, opepříme a tyčovým mixerem rozmixujeme s polovinou cibule, přidáme mouku z knacebrotu. Vzniklá hmota by měla být pevnější. Vytvarujeme malé karbanátky.
Pánev rozpálíme, vložíme pečící papír a tolárky z obou stran opečeme na pečícícm papíru.
Na druhé rozpálené pánvi opečeme houby, po 2 minutách přidáme zbylou zeleninu, také opečeme, okořeníme, podlijeme bujonem a ještě 5 minut podusíme.

Jídlo je vhodné do krabičky na cesty či do práce 🙂

Tip

Zeleninovou přílohu můžete obměňovat dle vašich preferencí a doporučených potravin ve vašem plánu… nebojte se experimentovat!

Jezte chytře, zhubněte a omládněte s programem metabolic balance!

Karbanátky z divoké rýže podle metabolic balance

Originální recept, včetně fotografie pochází z knihy metabolic balance© Leichter genießen.
Kniha je pouze v němčině a zakoupit ji můžete přes internet např. ZDE…