Tofu vás dobije lehce stravitelnými bílkovinami. Hořčice podporuje činnost střev a dýchacích orgánů.

Ingredience 4 porce:

4 červené cibule, nakrájené na čtvrtky, 4 větší mrkve, nakrájené na silné šikmé plátky, 1 brokolice, rozdělená na růžičky, 180g marinovaného tofu nakrájeného na kostky (hotový výrobek, např. od firmy Sunfood), 2 lžíce sezamového biooleje, 1 ledový salát, rozebraný na listy

Na zálivku: 8 lžic panenského olivového biooleje, 2 lžíce celozrnné biohořčice, 4 lžíce citronové šťávy, 1 lžíce biomedu, mořská sůl a čerstvě mletý pepř
Postup:

  • Do hrnce nalijte vodu, osolte ji a vložte pařáček. Na něm pod pokličkou 5–7 minut vařte cibuli.
  • Pak přidejte mrkev a asi po 4 minutách brokolici.
  • Cibule by měla být uvařená úplně doměkka, bude příjemně nasládlá. Brokolice ale musí zůstat zelená.
  • Mezitím si opečte na oleji kostky marinovaného tofu.
  • Do misky vložte všechny suroviny na zálivku a prošlehejte je dohusta a dokrémova.
  • Teplou zeleninu naaranžujte na ledový salát, posypte smaženým tofu a polijte hořčičnou zálivkou.

 Jezte chytře s metabolic balance, zhubněte a omládněte!

Teplý salát z napařované zeleniny a marinovaného tofu

Teplý salát z napařované zeleniny a marinovaného tofu