Plněné tofu rolky

Ingredience:

Na náplň: 80 g tofu, ½ avokáda, sůl, pepř, zázvor – čerstvý nastrouhat nebo použít koření;

Další:  2 listy  kapusty, 1/4 cukety, 1/2 rajčete, 20 g klíčků (např.alfa alfa)

Gramáž 1 porce dle os. plánu MB Zobrazit celý článek

Ostružinový koktejl

Inspirace od Anny a Marie!
To pravé letní osvěžení! Pokud máte v plánu bílý kravský, ovčí, kozí či sójový jogurt, určitě vyzkoušejte!

Ingredience:
100g ostružin (borůvek, malin nebo jiného ovoce dle vašeho plánu MB), 190g sojový jogurt (nebo bílý jogurt)

Gramáž porce dle osobního plánu Zobrazit celý článek

Meruňkové pohlazení s čerstvým sýrem nebo jogurtem

Ingredience (1 porce)

Porce meruněk, troška másla (platí pro udržovací fázi), skořice, vanilkový lusk (1/2), porce čerstvého sýry (tvaroh, cottage,…) nebo jogurtu (může být od kravičky, ovčí, kozí nebo sojový – podle toho, který máte doporučen v osobním plánu), loupané mandle na ozdobu (není nutné, agáve sirup (pouze pro nenapravitelné „sladiče“)

Gramáž porce dle vašeho osobního plánu MB Zobrazit celý článek

Kuřecí špízy

Jednoduchý letní pokrm, který se dá připravit i na grilu

Ingredience:

porce kuřecího nebo krůtího masa, porce zeleniny (žampiony, cuketa, lilek, jarní cibulka, rajče,…), koření dle chuti, (gramáž dle osobního plánu) Zobrazit celý článek

Přejete si…

    • Zůstat zdraví a fit pokud možno až do vysokého věku?
    • Posílit energii a vitalitu?
    • Vyřešit trvale problémy s hmotností?
    • Podpořit celkově zdraví?
    • Metabolic balance neznamená žádné hladovění!
    • Vyzkoušejte chutné a zdravé recepty a kila půjdou dolů jen tak mimochodem!
    • Příroda nám nabízí pravé „tukožrouty a zeštíhlovače“.
    • Využijte tyto léčivé síly! Naučte se, jak uvést látkovou výměnu opět do rovnováhy!