Program Metabolic Balance® je unikátní výživový program, který vede nejen ke zdravému snížení hmotnosti, ale přirozeně povzbuzuje i látkovou výměnu a podporuje celkové zdraví. Ukáže vám cestu k individuálnímu způsobu stravování, spojenému s nižší potřebou inzulínu a menší zátěží slinivky. Jí se pouze přirozené potraviny, které respektují váš jedinečný metabolizmus a zdravotní parametry. Na této stravě se začnete cítit lépe, snížíte svoji váhu a získáte zpět svoji energii a vitalitu. Na základě jednoduchých pravidel přijímání potravy dochází k obnovení metabolické rovnováhy. Jaká tedy jsou metabolicky vstřícná pravidla?

  1. V rámci programu Metabolic Balance® jíme pouze tři nutričně rozmanitá a vyvážená jídla denně (snídani, oběd a večeři).
  2. Po každém jídle dopřejeme tělu minimálně pětihodinovou pauzu, než začneme s dalším jídlem. Tuto přestávku potřebuje tělo k trávení a vstřebání živin. Jakékoli další jídlo nebo pochutina (svačinka, káva, žvýkačka…) v době pauzy by zbytečně narušilo látkovou výměnu.
  3. V těchto pětihodinových pauzách se pije pouze čistá voda. Šálek čaje a kávy je také povolen, ale pouze 3x denně, v 60 minutách určených k jídlu.
  4. Jídlo by nemělo trvat déle než 60 minut, minimálně však 20 minut. Doporučujeme jíst pomalu a s plnou pozorností.
  5. Nejíte více, méně ani nic jiného, než je uvedeno ve vašem individuálním plánu. Přesný seznam pro vás vhodných potravin, jejich poměry a gramáže a jejich vhodné kombinace jsou vždy uvedeny ve vašem osobním jídelním plánu, podle toho, co je vhodné pro vaši jedinečnou biochemii.
  6. Každé jídlo zahajte jedním až dvěma sousty z porce bílkoviny, poté můžete normálně pokračovat v jídle. Umožníte tak tělu zachovat si nízkou hladinu cukru a inzulínu, tedy šetříte svoji slinivku a budete se cítit snáze a déle sytí (předcházíte tím také hladu mezi jídly).
  7. Na každé jídlo použijte jen jeden hlavní zdroj bílkoviny, ale během dne jej neopakujte. V každé jídle použijte jiný druh bílkoviny (např. k snídani jogurt, k obědu hovězí maso, k večeři vejce). Jídlo by potom bylo těžce stravitelné a nutričně ho tělo není schopné v plné výši využít.
  8. Po 21.00 hodině již pokud možno nejezte.
  9. Ovoce (mimo jiné povinně denně jedno jablko!) jezte na závěr jídla, jako „zákusek“.
  10. Během dne je důležité dodržet dostatečný pitný režim. V programu Metabolic Balance® je pro vás množství vody přesně vypočteno.
  11. Ideální metabolicky vstřícný talíř by měl obsahovat: 1 druh bílkoviny | 1 – více druhů zeleniny | 1 – 2 plátky žitného chleba | kávu/ čaj | 1 druh ovoce.

 (POZOR! Doporučení a tipy výše jsou pouze obecné!)

Výživový program, který vede k vysněné váze

Nejoptimálnějších výsledků a efektu lze dosáhnout s individuálním jídelním plánem Metabolic Balance®, který finálně vyladí vaši osobní palivovou směs, tedy spojí vaši osobní „tělesnou chemii“ s patřičnou „chemií potravin“ – teprve potom může nastat v těle nová metabolická rovnováha.

Nejenže tělu dodáte všechny ty zdravé a pro vás nezbytné živiny a minerální látky, ale mnohem důležitější je, že budete přijímat přesně ty živiny, které vaše tělo potřebuje, aby se látková výměna dostala do rovnováhy. Specifikem individuálního jídelního plánu oproti obecným doporučením je i to, že zohlední váš skutečný zdravotní a tělesný stav a vztahuje se proto čistě na vás a vaše údaje.

Všechny ozdravné procesy, včetně úpravy hmotnosti, se několikanásobně zvýší v případě, že budete pracovat se svým osobním jídelním plánem Metabolic Balance® a s individuálním seznamem potravin, který bude vyhotoven na základě rozboru krve a údajů o zdravotním stavu.

Pro trvalý efekt doporučuji přejít na individuální způsob stravování, který ctí vaše jedinečné metabolické nastavení a potřeby vašeho těla v rámci programu Metabolic Balance®.

Jaká jsou pravidla programu Metabolic Balance