„Ovládněte svůj metabolizmus, zhubněte a omládněte!“ Každý může být zdravější a vypadat lépe! Stačí se rozhodnout a udělat změnu! Seznamte se s pravidly a doporučeními metabolic balance, které je třeba dodržet minimálně po dobu 30 dní , ideálně v mírnější podobě po celý život, pokud chcete svému tělu pomoci k dokonalé váze, dobrému zdraví, celkovému omlazení, nárůstu energie, lepší kondici a nejen to!

  1. Jíte pouze třikrát denně, optimálně po 5ti hodinách (snídaně | oběd | večeře).
  2. Nejíte více, méně ani nic jiného, než je uvedeno ve vašem individuálním plánu. Přesný seznam pro vás vhodných potravin, jejich gramáž, jejich kombinace jsou uvedeny ve vašem plánu.
  3. Mezi jednotlivými jídly platí cca 5ti hodinová přestávka. Tuto pauzu potřebuje vaše tělo ke stráven bílkovin a tuků. Jakékoli další jídlo nebo pochutina (svačina, káva, žvýkačka…) v době pauzy by narušilo vaši látkovou výměnu.
  4. V těchto 5ti hodinových pauzách se pije pouze čistá voda. (Šálek čaje a kávy je povolen 3x denně, pouze v 60 min. určených k jídlu).
  5. Jedno jídlo by nemělo trvat déle než 60 minut, minimálně však 20 minut. Doporučujeme jíst pomalu a s plnou pozorností.
  6. Každé jídlo začínáte 1 – 2 sousty bílkoviny, poté můžete normálně pokračovat v jídle. Umožníte tak tělu zachovat si nízkou hladinu cukru a inzulínu, tedy šetříte svoji slinivku a budete se cítit snáze a déle sytí (předcházíte tím hladu mezi jídly).
  7. Na každé jídlo je povolen pouze 1 druh bílkovin (tedy nemícháte mezi sebou v jednom jídle více druhů bílkovin)! Jídlo by potom bylo těžce stravitelné a nutričně ho tělo není schopné v plné výši využít.
  8. Po 21.00 hodině již pokud možno nejezte.
  9. Ovoce (mimo jiné povinně denně jedno jablko!) jíte až na konci jídla, jako „dezert“, (nemícháte mezi sebou v jednom jídle více druhů ovoce, ale vezmete si pouze 1 druh ovoce ke každému jídlu!)
  10. V prvních dnech úpravy metabolizmu omezíte tělesné aktivity (cca 14 – 30 dní).
  11. Váš ideální metabolicky vstřícný talíř by měl obsahovat:
    1 druh bílkoviny | 1 – více druhů zeleniny | 1 – 2 plátky žitného chleba | kávu/ čaj | 1 druh ovoce.

 POZOR! Doporučení a tipy výše jsou pouze obecné!

Tipy a doporučení výše jsou pouze obecná.

Nejoptimálnějších výsledků a efektu lze dosáhnout s INDIVIDUÁLNÍM JÍDELNÍM PLÁNEM METABOLIC BALANCE ®, který finálně vyladí vaši osobní palivovou směs, tedy spojí vaši osobní „tělesnou chemii“ s patřičnou „chemií potravin“ – teprve potom může nastat v těle nová metabolická rovnováha a kila půjdou dolů jen tak mimochodem…

Nejenže tělu dodáte všechny zdravé a pro vás nezbytné živiny a minerální látky, ale mnohem důležitější je, že budete přijímat přesně ty živiny, které vaše tělo potřebuje, aby se látková výměna dostala do rovnováhy. Specifikem INDIVIDUÁLNÍHO JÍDELNÍHO PLÁNU oproti obecným doporučením je i to, že zohlední váš skutečný zdravotní a tělesný stav a vztahuje se proto čistě na vás a vaše údaje. Nelze tedy aplikovat na nikoho jiného.

Všechny ozdravné procesy, včetně žádané úpravy váhy, se několikanásobně zvýší v případě, že budete pracovat s OSOBNÍM JÍDELNÍM PLÁNEM A INDIVIDUÁLNÍM SEZNAMEM POTRAVIN, který bude již vyhotoven na základě vašich aktuálních laboratorních výsledků a údajů o zdravotním stavu.

Pro trvalý efekt, doporučuji přejít na individuální způsob stravování, který ctí vaše jedinečné metabolické nastavení a potřeby vašeho těla podle PROGRAMU METABOLIC BALANCE®.